Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih raspisalo je Poziv za sufinanciranje projekata i programa rada s darovitim učenicima u osnovnim i srednjim školama u školskoj godini 2025./2026.
Svrha poziva je financijski poduprijeti provedbu projekata i programa rada s darovitim učenicima u osnovnim i srednjim školama u školskoj godini 2025./2026. s ciljem razvijanja izvrsnih kompetencija i postizanja izrazito iznadprosječnih postignuća i/ili uradaka u jednom ili više odgojno-obrazovnih područja:
- jezično-komunikacijsko područje
 - matematičko područje
 - tehničko i informatičko područje
 - prirodoslovno područje
 - društveno-humanističko područje
 - umjetničko područje i
 - tjelesno-zdravstveno područje,
 
ovisno o interesu učenika i kadrovskim mogućnostima škole.
Na ovaj poziv osnovne i srednje škole mogu prijaviti projekte i programe rada s darovitim učenicima s ciljem poticanja aktivnog učenja te razvoja viših razina kognitivnih procesa, mašte, kreativnosti, samopouzdanja i motivacije i dr., i to uz:
- izradu programa rada otvorenog tipa koji se sadržajno mogu temeljiti na korelacijsko-integracijskom pristupu
 - osmišljavanje i produbljivanje sadržaja učenja ovisno o interesu darovitih učenika
 - osmišljavanje i provedbu složenijih aktivnosti
 - osmišljavanje i implementaciju prikladnih metoda i oblika rada s darovitim učenicima
 - osiguranje e-učenja i korištenja tehnologije koji omogućavaju pristup izvorima specifičnog znanja za učenike
 - suradnju odgojno-obrazovnih ustanova sa znanstvenim institucijama, istraživačkim centrima, javnim ustanova, a i drugim pravnim i fizičkim subjektima koji ispunjavaju uvjete za rad s učenicima
 - mentorski rad s darovitim učenicima.
 
Projekti i programi rada s darovitim učenicima provode se tijekom cijele školske godine 2025./2026.
Svaka škola može prijaviti jedan ili više projekata, na propisanom obrascu, a najviši ukupni traženi iznos za financiranje može biti do 4.000,00 EUR po školi.
Rok za podnošenje prijava je 30. rujna 2025. godine.
Više informacija na OVOJ poveznici.
